АНУ-ын Хаффингтон Пост мэдээллийн сүлжээ нэгэн сонирхолтой нийтлэл тавьсан нь брэндтэй холбоотой. Луи Вуиттон, Гуччи, Оскар де ла Рентагийн сурталчилгааг хийж байсан Лора Лантери (Laura Lanteri) Монгол ноолуурын брэнд болох Эмзэг Степп-ийн сурталчилгааны ажлыг сурвалжилжээ.
Монголд АНУ-ын Энхтайвны корпусын шугамаар хөл тавьж байсан Жон Хеттс-д монгол ноолуураар тансаг зэрэглэлийн бүтээгдэхүүн хийх санааг ээж нь өгсөн гэдэг. “Монголоос очихдоо ээждээ ноолууран ороолт аваачиж өгөхөд ээж минь түүнд “дурлаж” Монголтой холбоотой байхыг хүсч билээ” гэж тэр ярьсан байдаг. Санхүүгийн чиглэлээр мэргэжил эзэмшсэн 27 настай залуу одоо 30 орчим ажилтантай ноолуурын үйлдвэрээ ажиллуулж бүтээгдэхүүнийхээ загварыг гаргадаг. Ээж Жанетынхаа нэрээр Le Janette Shawl гэсэн сонгодог нэрийн бүтээгдэхүүнээ тэрээр 122 ам.доллараар үнэлжээ.
Сэтгэгдэл байхгүй байна